Алла Литвинчук о парламентском юморе

Из парламентских слушаний на тему «Развитие туристической индустрии как инструмент экономического развития и инвестиционной привлекательности Украины», которые прошли 6 апреля я вынесла для себя отдельные загадочные фразы докладчиков, которые вызывают у меня риторические вопросы. Не могу не поделиться, потому что хочется услышать мнение коллег о том,что бы это значило.

Итак: "Самые загадочные фразы докладчиков и риторические вопросы, которые они вызывают".

«Обновить закон о туризме» - в сколько кликов?

"Девальвація гривні перетворила Україну на економічно привабливу для туристів" – сидить так швед і рахує наш курс та вирішує їхати до України, бо там «економічно привабливо».

«Використання коштів від соціально-шкідливого бізнесу для розвитку туризму» - це значить, на кошти від продажу алкоголю будувати спортмайданчик?

«Тургалузь найбільш готова до євроінтеграції» - яким боком?

«Послідовний план є (передано до профільного комітету), але його повинен хтось координувати, нам потрібно міністерство туризму» - no comment.

«Знизити ПДВ для готелів та ресторанів до 5-9% для інвестиційної привабливості!» – у нас ресторанний бізнес інвестиційно непривабливий???

«Туризм не попадает под международные санкции, как металлургическая продукция» - no comment.

«Туризм делает богаче местных жителей (?) и способствует притоку валюты в страну (?)» - а чаще наоборот…по крайней мере у нас. Вы видели, как разбогатели жители Буковеля, которым дали жирную возможность «грачевать», подвозя туристов…

«Виділити управлінню статистики 3 млн грн для створення системи підрахунку туристів» - це крім звичайних видатків? А їм вистачить? А якщо на 28 туристів таки не вистачить щоб їх порахувати, то як бути?

«Швидкі кроки: надати аеропорту Бориспіль ім’я Казимира Малевича» - і одразу всі полетять у Бориспіль…на світло імені…і більше нічого не треба… для аеропорту цього досить?

«Про необхідність відновлення санаторно-курортного лікування за рахунок ФСС... для розвитку галузі» - а не навпаки? Маючи гарантований, державою проплачений потік невибагливих клієнтів ця галузь роками не мала наміру до розвитку.

И еще:
- зробіть дороги від кордонів до курортів: ми не гірші курортів Європи;
- наші ціни орієнтовно – 15 євро проти їх 80 евро;
- потрібно підготувати кадри і зможемо вийти на європейський ринок;

- зробіть все за нас і в нас все буде добре!

Увага! Це пропонує ПРЕЗИДЕНТ Асоціації:
- пропозиція про створення комітету по спасінню туризму в Україні при ПРЕЗИДЕНТОВІ;
- потрібно створення центрального органу виконавчої влади.
Як іменувати президентів різних рівнів, яким потрібен для роботи президент вищого рівня?!

«Кожний турист - потенційний інвестор» - до тлумачного словника.

 "Влада сидить і чекає нашого успіху" – точний опис картини.
 
Невиліковна тяга до створення бюрократії, ще більше бюрократії:
- створити чіткі схеми взаємодії суб’єктів галузі та влади;
- створити координаційну раду;
- нам потрібно міністерство туризму;
- створити Раду при президентові;
- ідея державно-приватного партнерства, діалог з інвесторами та владою;
- створення комітету по спасінню туризму;
- створення центрального органу виконавчої влади.

Найкращий епілог, то слова Сироїд О.І.:
"Не створюйте ілюзій на рахунок створення центрального органу, працюйте та вирішуйте питання на своєму рівні!"

Алла Литвинчук,
замдиректора по международному туризму «Алинда-тур»,
04.07.2016

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS