Coral Travel: "Люди понад усе!"
У цей надзвичайно складний час найголовнішим пріоритетом для Coral Travel є безпека туристів. Тому, працюючи у режимі 24 години на добу, ми спланували, організували та почати втілювати програму повернення туристів в Україну за власний кошт, ще до отримання остаточних відповідей від офіційних установ.
Ми змінили типи повітряних суден для того, щоб у максимально стислі строки забезпечити зворотніми квитками всіх туристів. У встановлені владою терміни ми також забезпечили повернення туристів-транзитників з Білорусі, Молдови, країн Євросоюзу, тощо, які вилітали на відпочинок з України.
23 березня Coral Travel завершив вивезення своїх туристів, які відпочивали в Єгипті і Туреччині.
Враховуючи невизначеність розвитку ситуації та розуміючи хвилювання туристів, які замовили тури наперед і зараз не впевнені у можливості поїхати на відпочинок, ми також ухвалили рішення і пропонуємо перебронювати тури на інший період на будь-який доступний для бронювання напрямок туроператора. У такому випадку грошові кошти за попередньою заявкою будуть в повному обсязі зараховані на нову заявку.
Наша єдине прохання до всіх партнерів: переконливо просимо не наполягати на ануляції туру з поверненням сплачених коштів. Тому що, Coral Travel, відповідно до Закону про туризм, завжди наперед розраховується у повному обсязі з усіма постачальниками турпродукту. Тобто, зараз всі кошти за такими турами вже у постачальників, і ми очікуємо на їхнє рішення. На підтримку туристів, ці ризики стають нашими ризиками, бо ми пропонуємо туристам вибрати нові дати турів і перенести сплачені кошти.
Офіс працює!
Ми раніше наполягали, що системний підхід в організації бізнес-процесів є однією з найголовніших запорук успіху. І от часи змін підтвердили це.
З 18 березня всі офіси Coral Travel в Києві та регіонах виконують свої обов‘язки в дистанційному режимі. Всі працюють вдома, щоб убезпечити ризики захворювання. Ми дбаємо про життя та здоров’я своїх співробітників – наша команда найцінніший ресурс компанії.
При цьому ми забезпечили абсолютно надійну і безперебійну роботу всіх наших сервісів, телефонних ліній, інших каналів зв’язку. Всі відділи компанії - інформаційний, продажів, бронювання, авіа, бухгалтерія та інші - працюють відповідно до графіку роботи, в суботу забезпечений черговий режим. Лінія колл-центру для туристів приймає дзвінки за номером 0 800 30 29 29. Наш телеграм канал оперативно публікує інформацію.
Додаткова підтрімка для своїх!
Особливу увагу ми приділяємо Головним партнерам – агентствам, які працюють під нашим брендом. Ми дуже цінуємо таку співпрацю та розуміємо, що в умовах сьогодення туристичний бізнес зазнає величезних навантажень. В нелегкий час головною метою Coral Travel є зменшення негативних наслідків та підтримка партнерів.
Нами прийнято рішення застосувати пільгову ставку по оплаті роялті «Мережі Турагентств Coral Travel» й «Мережі Турагентств Coral Elite Service» та встановити роялті у розмірі 50,00 грн. за місяць на період з 01.04.2020 р. по 31.05.2020 р. Також туроператор підготував та направив для своїх партнерів шаблон листа, складеного юристами, по мінімізації оренди офісу.
Дякуємо за розуміння, підтримку та співпрацю.
Ваш Coral Travel
24.03.2020
- Басейн та свій собака - головні вимоги 16-09-2023
- Join UP!: топ-3 напрямків літа 16-09-2023
- П’ять крутих автобусних турів від TPG 05-10-2022
- В Вильнюсе поддержали Украину 29-05-2022
- Гроші за тури повернуть після війни 29-04-2022
- Як повернутися до України? 11-04-2022
- Туркомпанії відмовляться від російських софтів 06-04-2022