Turkish Airlines отримала звання «Найціннішого бренду»

Консалтингова компанія Brand Finance, світовий лідер в області оцінки вартості брендів, оголосила результати рейтингу національних брендів 2019.


За підсумками рейтингу авіакомпанія Turkish Airlines була названа «Найціннішим брендом» Туреччини серед брендів всіх галузей, завдяки чому національний авіаперевізник, який неодноразово отримував це звання раніше, тільки закріпив свою лідерську позицію в Туреччині.


Голова правління та виконавчого комітету Turkish Airlines Ількер Айджи так прокоментував досягнення авіакомпанії: «Ми небезпідставно пишаємося нашими досягненнями, адже завдяки нашій стратегії ми змогли стати найкращою авіакомпанією у світі. Стійкі показники зростання є продовженням нашої успішної діяльності попередніх років. Ми на вірному шляху і прекрасно усвідомлюємо цінність звання флагманського авіаперевізника Туреччини, який здійснює рейси до 124 країн світу».


З 1996 року консалтингова компанія Brand Finance оцінює бренди тисяч найбільших компаній світу, беручи до уваги їхні фінансові та маркетингові показники, на підставі яких вона складає щорічний рейтинг національних брендів. Ранжування у рейтингу залежить від сили брендів і критеріїв цінності.

 

Turkish Airlines, Inc.
служба зі зв’язків зі ЗМІ, 

14.06.2019