SkyUp підтвердив, що виплатить компенсацію

 

Авіакомпанія SkyUp озвучила свою позицію щодо компенсації за скасований в останній момент регулярний рейс Харків — Київ. Як повідомили Turprofi.com.ua в прес-службі перевізника, клієнтові потрібно було звернутися з проханням про компенсацію до відповідної службі компанії письмово, в установленому законом порядку (що він і зробив пізніше). Пасажир дійсно має право на компенсацію, яку йому виплатять після заповнення відповідної форми.

25 грудня 2019 з технічних причин було скасовано рейс авіакомпанії SkyUp Airlines PQ0162 Харків – Київ (Бориспіль). Згідно п.п. 1.6 і 2.2 розділу XV «Правил повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу», в таких випадках пасажирам пропонується альтернатива: повернення коштів за невикористаний квиток або переліт у найближчу або іншу (за бажанням пасажира) дату за умови наявності вільних місць. Крім того, згідно з п.2.5 цього ж розділу, якщо пасажирам відмовлено у перевезенні проти їхньої волі, авіаперевізник дійсно має виплатити їм компенсацію:

1.6. У разі невиплати грошової компенсації, передбаченої цим розділом, в аеропорту, де сталась відмова у повітряному перевезенні або скасування рейсу, виплата компенсації, передбаченої цим розділом, здійснюється за письмовим зверненням пасажира. Авіаперевізник повинен надати відповідь у строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян».

2.2. Крім виплати винагороди авіаперевізник зобов’язаний запропонувати пасажиру на вибір:

відшкодування вартості повітряного перевезення впродовж семи днів, яке має бути виплачене готівкою, електронним банківським переказом, (…), повної вартості квитка за ціною, за якою його придбано, (…), якщо рейс більше не задовольняє потреби пасажира (…).

2.5. Якщо пасажирам відмовлено у перевезенні проти їхньої волі, авіаперевізник має виплатити їм компенсацію у таких розмірах: 250 євро - для рейсів дальністю 1500 кілометрів або менше (…)”, - нагадують у SkyUP.

 

Там також пояснюють, что клієнту було запропоновано вищезазначені альтернативи, зокрема переліт рейсом Харків – Київ (Бориспіль) 27 грудня 2019 року, від якого пасажири – дружина і дитина клієнта – відмовилися.

В цьому випадку, SkyUp Airlines дійсно зобов’язана повернути кошти за невикористані квитки та виплатити компенсацію згідно з «Правилами перевезення пасажирів та багажу».

Клієнт звернувся із вимогою про виплату компенсації на телефонну лінію та на сторінку авіакомпанії у соцмережі. На цей запит авіаперевізник запропонував клієнту написати до відповідної служби SkyUp Airlines у встановленому порядку. З причин, невідомих авіакомпанії, спочатку клієнт відмовився зробити письмовий запит, але вже 27 грудня, під час підготовки цього коментаря, ми його отримали і взяли у роботу. Найближчим часом пасажир отримає і повинен буде заповнити відповідну форму, надіслати оригінал у головний офіс авіакомпанії, після чого йому буде нараховано компенсацію”, - повідомів перевізник.

Щодо можливості вилетіти бортом МАУ 26 грудня, яким хотіли скористатися пасажири замість запропонованого переліту на SkyUp Airlines 27 грудня, то перевізник не зобов’язаний, згідно з вищезазначеними правилами, пропонувати рейси сторонніх авіакомпаній, проте компенсував би витрати на цей переліт, якби пасажири ним скористалися, пояснили Turprofi.com.ua у SkyUp.

“Ми щиро розділяємо почуття нашого клієнта з приводу неприємних моментів, які довелося пережити його родині через скасування рейсу. Безумовно, такі непередбачувані обставини порушують плани і псують нерви. Хоча вони часто є невід’ємною частиною щоденної практики авіакомпаній. Ми дійсно шкодуємо, що відміна рейсу спричинила незручності усім нашим пасажирам”, - запевнили в пресс-службі перевізника.

Зазначимо, що ввечері 27 грудня клієнту компанії вже повернули гроші за два невикористані квитки з Харкова до Києва (вони коштували 1450 гривень).

 

Валерія Овсянік, 28.12.2019 

 

Рейс отменили в день вылета — компенсация не положена?

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS