Turkish Airlines знову став фаворитом народних уподобань

За даними результату дослідження міжнародного конкурсу “Фаворити Успіху” 2018 року Turkish Airlines посіла лідируючу позицію у категорії «Іноземна авіакомпанія з рейсами до України».

 

Авіакомпанія отримала найбільшу прихильність і довіру споживачів, експертів та українських лідерів громадської думки, що є показником високого професіоналізму та успішного розвитку. 

 

Авіакомпанія Turkish Airlines пропонує своїм пасажирам найбільш широку маршрутну сітку за кількістю країн та міжнародних напрямків: 310 напрямків у 124 країнах світу. Рейси виконуються до 6 міст України: Києва, Одеси, Львова, Харкова, Запоріжжя та Херсона. 6 квітня 2019 року Turkish Airlines відкрила прямі рейси за маршрутом Київ-Бодрум-Київ. Загальна кількість рейсів авіакомпанії до міст України становить понад 70 на тиждень.

 

«Натхненна праця та націленість на результат є невід’ємною частиною діяльності авіакомпанії Turkish Airlines. Нам дуже важливо відчувати підтримку та прихильність своїх клієнтів і тому ми дякуємо організаторам конкурсу за прозорість та можливість побачити результат своєї діяльності, – коментує відзнаку торгової марки Дінчер Саїджи, генеральний директор представництва Turkish Airlines у м. Києві та запевняє, – компанія не стоїть на місці та прагне надалі підтримувати титул «Найкраща іноземна авіакомпанія з рейсами до України».

 

Визначення переможця відбувалося протягом року з метою відбору найкращих та найулюбленіших споживачами торгових марок українського ринку. Конкурс «Фаворити Успіху» має об’єктивний рейтинг компаній завдяки дослідженню рівня суспільної довіри до торгових марок і відстеження динаміки змін в уподобаннях громадськості.

 

Дослідження уподобань є повністю незалежним, а методика виключає можливість втручання або прямого впливу на хід досліджень із боку учасників рейтингу. Результати перевіряються маркетинговою дослідницькою компанією InMind і проходять ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).

 

18.06.2019