Turkish Airlines відкриє п'ять лаунж-зон

По завершенні «Великого переїзду» до своєї нової домівки, аеропорту «Стамбул», авіакомпанія Turkish Airlines відкриє там п'ять лаунж-зон для пасажирів бізнес-класу, учасників програми лояльності Miles & Smiles рівней Elite Plus та Elite, учасників бонусної програми Star Alliance Gold і програми лояльності для корпоративних клієнтів Corporate Club.

 

На сьогодні вже відкриті три лаунж-зони: бізнес-лаунж авіакомпанії Turkish Airlines, лаунж-зона для учасників програми лояльності Miles & Smiles, а також лаунж-зона для пасажирів внутрішніх рейсів. Відкриття ексклюзивного лаунжа і лаунж-зони для пасажирів, які прибули, планується влітку 2019 року.

 

Площа бізнес-лаунжа авіакомпанії Turkish Airlines займає 5 500 квадратних метрів, може прийняти 765 гостей, а також має 13 номерів з душем. Авіакомпанія Turkish Airlines також включила до планування територію площею 12 квадратних метрів під виставки, які проводитимуться тут у колаборації зі Стамбульським музеєм сучасного мистецтва.

 

Площа лаунж-зони для учасників програми лояльності Miles & Smiles також займає приблизно 5 500 квадратних метрів і може прийняти 765 гостей, а також пропонує 11 номерів із душем і місце, де гості зможуть відпочити на комфортних диванах, насолодитися смачними й ексклюзивними стравами із Туреччини, а також стравами інтернаціональної кухні або скористуватися послугами масажиста. Ігрові консолі, симулятори гри у гольф і величезні ігрові майданчики для дітей забезпечують дозвілля для пасажирів, а на майбутнє заплановано встановлення розважального центру з 3D окулярами та віртуальною реальністю. Обидві лаунж-зони також мають конференц-зали, бібліотеку та кімнату для молитов.

 

До лаунж-зони для пасажирів внутрішніх рейсів можна попасти крізь спеціальний гейт, розташований поза терміналом, щоб саме там пасажири мали можливість завершити процес реєстрації на рейс і сісти в автобуси, які відвозитимуть їх до літака. Інфраструктура лаунж-зони включає комфортну зону відпочинку, турецьку кухню, великий дитячий майданчик, мультимедійний стенд із багатьма екранами і кімнату для молитов.

 

Концепція дизайну бізнес-лаунжа авіакомпанії Turkish Airlines і лаунж-зони для учасників програми лояльності Miles & Smiles відображає егейську тематику, включаючи мотиви морських вітрів егейського регіону. Унікальний дизайн оздоблення стін лаунж-зон авіакомпанії Turkish Airlines був натхненний мотивами потоку, та виконаний із дерев'яних панелей і протягнутий через всі зали. Рух візерунка дерев'яних панелей передає рух потоку.

 

Пасажири авіакомпанії Turkish Airlines можуть скористатися послугами лаунжей, пред'явивши свій квиток бізнес-класу або карту учасника програми лояльності Miles & Smiles рівней Elite Plus та Elite, бонусної програми Star Alliance Gold і програми лояльності для корпоративних клієнтів Corporate Club.

 

22.05.2019

 

Какой из крупных туроператоров был самым надежным летом-2018?

Join UP! - 3.6%
Anex Tour - 5.1%
TPG - 5.3%
TEZ Tour - 27.7%
Coral Travel - 41.8%
Pegas Touristik - 5.7%
TUI - 10.9%

Всего голосов:: 752