В Туреччині презентувалi нову туристичну стратегію-2023

Передбачається, що кількість туристів до 2023 року перевищить 75 мільйонів на рік, а дохід сягне позначки в 65 мільярдів доларів.

 

У Міжнародний день туризму в Стамбулі Міністр культури та туризму Мехмет Нурі Ерсой презентував нову стратегію розвитку туризму Туреччини та оголосив про початок роботи новоствореного Агентства з розвитку та просування туризму в країні. Планується, що кількість туристів до 2023 року становитиме понад 75 мільйонів осіб, а дохід збільшиться до 65 мільярдів доларів.

 

Нова стратегія переходить до стійкої моделі, яка орієнтована на збільшення прибутку. Туреччина має намір стати значно більш конкурентоспроможною в туристичній галузі, а для досягнення цілей інвестуватиме в стратегічні дослідження. Задля цього бюджет Міністерства буде збільшено з 18 млн доларів у 2018 році до 72 млн – у 2019 році та 180 млн – у 2020 році.

 

«Туреччина є світовим лідером у туристичній галузі та пропонує широкий спектр можливостей для своїх відвідувачів. Втілюючи в життя нову стратегію, Туреччина зможе зміцнити свої позиції у «вищій лізі» в міжнародному туризмі, це стосуватиметься кількості туристів і розміру доходу, – зазначає Міністр культури та туризму Мехмет Нурі Ерсой. – Ми плануємо підвищити середню кількість часу перебування туристів із 9,9 до 10 ночей, а також збільшити вартість середнього чеку – від 86$ за ніч».

 

Основними туристичними напрямками розвитку стануть гастрономічний, релігійний, а також велотуризм. У гастрономічному напрямку з’явиться «Карта смаків Туреччини» та будуть розроблені гастрономічні маршрути. Для велоподорожей будуть створені маршрути та облаштовані спеціальні готелі для велосипедистів. А для релігійного туризму буде розроблена спеціальна «Релігійна онлайн-карта» та «Релігійний портал Туреччини».

 

Окрім цього, Міністерство планує вдосконалити можливості медичного туризму та зосередитись на багатьох інших сферах, починаючи від освітнього та спортивного туризму, закінчуючи діловим та круїзним. За словами Міністра, плануються дослідження для розвитку екотуризму, зокрема буде приділена увага проходженню сертифікацій та отриманню міжнародних відзнак, таких як «Блакитний прапор» (отримують найбільш чисті пляжі) та «Зелена зірка» (відзначаються готелі, де впроваджені заходи з охорони природи).

 

Туреччина диверсифікуватиме і рекламні кампанії та використовуватиме довгострокові інтегровані мультимедійні заходи, залучаючи телебачення, зовнішні медіамайданчики, журнали та газети, онлайн і соціальні медіа. Фокус буде зроблено як на країнах з найбільшим наразі турпотоком до Туреччини, так і на ринках, що розвиваються на Далекому Сході і в Тихоокеанському регіоні, зокрема Китай, Індія, Південна Корея та Японія. Туреччина також прагне збільшити частку пакетних турів з 15% до 60%, забезпечуючи належну якість та сервіс серед постачальників.

 

Під час презентації стратегії Міністр також представив рекламний фільм, у якому підкреслюються можливості Туреччини як популярного напрямку для сімейного відпочинку та демонструється культурне різноманіття та широкий асортимент туристичних продуктів країни. Над створенням відеоролику працювала команда з 98 осіб, зйомки проводились в 5 містах. Новий фільм стане частиною інтегрованої маркетингової кампанії Міністерства у 2020 році.

 

Зазначимо, що у 2018 році Туреччину відвідало майже 1,4 млн українців, а за перші 8 місяців цього року країна вже прийняла 1,1 млн відвідувачів з України, що на 10,6% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

 

04.10.2019